сряда, 29 януари 2014 г.

Вестник Галерия за среща на Бойко Борисов с Бисер Миланов-Петното? Реакциите на Борисов и Бареков.



Дано не е истина цялата тази кал!

В интервю за в. "Галерия" Йордан Бонев от  "Свобода" твърди,че в негово присъствие Бойко Борисов се е срещал с Бисер Миланов-Петното. Заговорът бил осъществен в дома на председателя на ГЕРБ в Банкя и целял да елиминира политическите врагове на бившия премиер.
"Борисов ме потърси във Фейсбук и навръх Коледа, на 25 декември, около 18,30 ч. ми позвъни по телефона с думите: "Позна ли ме по гласа ми?". Отговорих му утвърдително. Тогава той ми каза:
"Елате утре с Бисер Миланов да пием кафе у нас."
Срещата била около 3 часа  на 26 декември.
Бонев отишъл с Петното.
 "Бойко Борисов се обърна към Бисер с предложение да излезе пред медиите и да обясни, че през цялото време е работил за Николай Бареков. После ни каза, че ако това се случи, ще ни помогне при преобразуването на движение "Свобода" в партия, а ние двамата ще станем известни политически лица".
По обясненията  пред "Галерия" на Йордан Бонев: "Той заяви, че ще заемем мястото на "Атака" и Волен Сидеров. Но за да се стигне до там, трябвало да дискредитираме Бареков. В този момент усетих, че Бисер Миланов поддава. Борисов опита да е още по-убедителен като заяви, че имало вариант и за широка управленска коалиция с БСП, ако Георги Първанов оглави червената партия.
"Със Станишев няма как да стане. С него не се понасяме", обяснил Бойко. Обеща, че ще плати, след като се свърши работата и даде на Бисер Миланов аванс от 12 хил. лева.
Борисов бил заявил в прав текст: "Николай Бареков трябва да бъде унищожен."
 Йордан Бонев от  "Свобода" твърди още,че бил убеден, че попада в капан и предупреждава, че оттук нататък председателят на ГЕРБ трябва да се грижи старателно за здравето и сигурността му. "Ако нещо се случи с мен или с някой от ръководството на нашето движение, трябва да знаете, че е поръчано от Бойко Борисов", категоричен е Бонев.

Реакцията на Борисов:"Опитват се ме да ме замесят в долнопробни схеми. Има хора, които се опитват да злепоставят мен и да дискредитират партия ГЕРБ!

Реакцията на Николай Бареков:
„Въпреки че още на 15 януари информирах обществеността, че от НСО ми разказаха за тайна среща между Бойко Борисов и Бисер Петното в дома му в Банкя, днес аз съм потресен от свидетелските показания на неговия сподвижник Йордан Бонев. Проблемът не в това, че съм бил поръчан за 500 000 лв. или че Борисов плаща на криминални типове. Самият Борисов също е криминал! Проблемът е, че се показва задкулисната страна на събитията от последната година“,
 „Става ясно кой е мафиотският кръг, който иска да разруши държавата. Аз преча на Борисов, защото познавам маниера му и безкомпромисно преследвам истината. Но остават много въпроси. Разпитани ли са момчетата от НСО, които първи разказаха за тази среща? Ще защити ли прокуратурата като свидетел Йордан Бонев? Проблемът вече не е политически, а криминален и съдебен. Лъсва истината кой създаде проекта АБВ, кой е най-големият противник на Борисов и кой поиска да окървави простестите, за да потопи страната в хаос и разруха“.

Борисов публикува във "Фейсбук" скрийншот от кореспонденция с Бонев,в който,вероятно неволно признава,че е поискал телефона му.
Според кадрите не лидерът на ГЕРБ,а Йордан Бонев е завързал разговор помежду им, настоявайки за среща,а Борисов пък му е поискал телефона и го е получил?

Скандал за Украйна между Русия и ЕС, САЩ на конференцията за сигурност в Мюнхен.

До кога е грипната ваканция във Варна?

Путин спря временно парите за Украйна-до съставянето на ново правителство.

Софийският университет съди последните окупатори за обсебване на държавна собственост и нанесени щети.



ЗА ВРЪЗКА:
yphalachev@gmail.com

Архив на блога